روکش صندلی و کفی خودرو ۵۰ درصد گران شد + جزئیات

از دست ندهید

در بازار لوازم خودرو، روکش صندلی و کفی خودرو ۵۰ درصد گران شد.

بیت ران-بهنام زهره وند: این بار در خیابان امیر کبیر تهران به مغازه های روکش صندلی و کفی فروشی سری زدیم. اکثر مغازه ها خالی از مشتری و مغازه داران و شاگردان جلوی درب مغازه نشسته اند. افزایش ۵۰ درصدی قیمت ها و صادرات مواد اولیه این حوزه چون چرم، به کشورهای دیگر و کمبود این مواد برای تولید، باعث بر هم خوردن تعادل تولید-عرضه-تقاضا و کاهش فروش شده است.

افزایش شدید قیمت ها

 

بعد از هم صحبتی با تعدادی از روکش صندلی فروشان در خیابان امیرکبیر و ملت، یکی از مغازه داران در رابطه با وضعیت بازار صنف خود می‌گوید: اوضاع اصلا خوب نیست. به دلیل افزایش شدید قیمت ها، فروش به شدت کاهش داشته است. با این که همچنان کم و بیش تولید هست، اما فروش با شدت بیشتری کاهش یافته است. مشتریان فقط برای استعلام قیمت پا به مغازه ها می گذارند و بعد از روبرو شدن با قیمت بالا، از خرید منصرف می شوند.

وی در مورد افزایش قیمت ها به خبرنگار بیت ران می‌گوید: دلیل افزایش قیمت های اجناس تولیدی می تواند کمبود مواد اولیه که خود با افزایش قیمت روبرو ست، باشد. برای مثال نخ مشکی که با آن روکش دوخته می شود، یا موجود نیست یا با کمبود مواجه شده است.

صادرات چرم باعث افزایش قیمت روکش

وی ادامه داد: قیمت چرم تا ۴۰ درصد، به گفته خود رئیس اتحادیه چرم، افزایش یافته است. شنیده ها حاکی از آن است که چرم ها را به کشورهای ترکیه و ایتالیا صادر می کنند و سپس همین چرم های ایرانی را با کمی تغییرات به خود کارخانه ها و تولید کننده های ایرانی می فروشند.

روکش صندلی و کفی خودرو

*بازار بی ثبات قطعات خودرو ؛ خرید و فروش به شدت افت کرده است

*قیمت قطعات خودرو هم گران شد + جدول قیمت روز 

*چراغ جلوی خودرو ۴۰ درصد گران تر شد + جدول قیمت




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

الزامات سفر نوروزی + جدول بازدید و سرویس دوره‌ای خودروهای داخلی

الزامات سفر پیش‌نیاز هر سفر ایمنی است و هر راننده باید پیش از شروع سفر آن را فراهم کند....

پست‌های مرتبط