رقیب جدید برای تسلا ؛ یک شاسی‌بلند با گنجایش هفت سرنشین

از دست ندهید

فولکس‌واگن قصد دارد در سال‌های آینده یک خودرو جدید الکتریکی که رقیب جدید تسلا ایکس است را وارد بازار کند. این خودرو براساس کانسپت آی‌دی رومز (ID Roomzz) ساخته می‌شود، این شاسی‌بلند با گنجایش هفت سرنشین با ماشین‌هایی نظیر تسلا مدل X رقابت خواهد کرد.

بیت ران – محصول جدید الکتریکی فولکس واگن  از سال ۲۰۲۱ و ابتدا در بازار چین و سپس در آمریکا عرضه خواهد شد. شاسی‌بلند الکتریکی فولکس‌واگن تا حد زیادی خودران است و در بیشتر موارد برای حرکت نیازی به راننده ندارد. این خودرو می تواند رقیب جدید تسلا باشد.

برای فعال کردن سیستم خودران، راننده باید آرم فولکس‌واگن روی فرمان را پنج ثانیه فشار دهد. پس از تغییر موقعیت ماشین به خودران، فرمان جمع می‌شود تا فضای راننده بیشتر شود. همچنین صندلی‌ها برای راحتی سوار و پیاده شدن، به بیرون می‌چرخد.

 

*گوگل مپ ایستگاه شارژ خودروهای برقی را نمایش می دهد

*ستاره های نمایشگاه خودرو شانگهای

 

به گفته فولکس‌واگن آی‌دی رومز با هر بار شارژ می‌تواند تا ۴۵۰ کیلومتر حرکت کند. شتاب صفر تا صد کیلومتر در ساعت این کانسپت ۶.۶ ثانیه است و حداکثر می‌تواند تا ۱۸۰ کیلومتر در ساعت سرعت بگیرد.

فولکس‌واگن می‌گوید در ده سال آینده قصد دارد ۲۲ میلیون دستگاه ماشین الکتریکی تولید کند و نیمی از مهندسانش در حال کار بر روی محصولاتی هستند که قرار است در بازار چین فروخته شود.

اولین مدل الکتریکی فولکس‌واگن یک هچ‌بک کوچک است که از سال آینده در بازار اروپا فروخته خواهد شد.

 

رقیب جدید




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

شرکت اینفینیتی چگونه توسط یک ایرانی نجات پیدا کرد؟

شرکت اینفینیتی برند لوکس نیسان موتور ژاپن است. مدیر عامل سابق این شرکت یک ایرانی است که سابقه کار...

پست‌های مرتبط