کاهش قیمت خودرو در بازار / همراه با جدول

از دست ندهید

گزارش ها حکایت از  کاهش ۵ تا ۱۵ میلیون تومانی قیمت خودروهای داخلی و ۴۰ تا ۶۰ میلیون تومانی قیمت خودروهای مونتاژی در بازار  دارد.

بیت ران – در دو هفته اخیر قیمت انواع خودروهای داخلی و وارداتی با رشد قابل‌توجهی روبه‌رو شده است به‌نحوی که معاملات بازار به‌صورت کامل قفل شده و خریداران دست از خرید برداشته‌اند. در این شرایط واحدهای نظارتی برای مدیریت بازار و عدم گسترش قیمت‌های کاذب در انواع خودروها اقدام به ممنوعیت اعلام قیمت خودروها در سایت‌های فروش کالا از جمله دیوار و شیپور پرداختند تا شاید با این ابزار مانع رشد کاذب قیمت‌ خودرو شوند.

در طول چند روز اخیر این تصمیم عاملی شده تا روند نزولی قیمت‌ها در بازار به‌وجود آید به‌نحوی که  قیمت پراید ۱۱۱ که به مرز ۶۰ میلیون تومان در آگهی‌های فروش رسیده بود امروز به قیمت ۵۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است، علاوه بر این مشاهدات امروز قیمت انواع خودروها نشان می‌دهد در مجموع قیمت خودروهای داخلی ۵ تا ۱۵ میلیون و خودروهای مونتاژی ۴۰ تا ۶۰ میلیون تومان کاهش پیدا کرده است.

به گزارش تسنیم ،در حال حاضر قیمت پژوپارس از ۱۱۸ میلیون تومان به ۱۰۳ میلیون تومان، استپ‌وی از ۲۱۰ میلیون تومان به ۱۹۰ میلیون تومان، تندر پلاس اتوماتیک از ۲۰۵ میلیون تومان به ۱۸۵ میلیون تومان رسیده است. در بخش خودروهای مونتاژی هم سراتو از ۳۸۰ میلیون تومان به ۳۲۵ میلیون تومان و پژو۲۰۰۸ از ۴۵۰ میلیون تومان به ۳۹۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

الزامات سفر نوروزی + جدول بازدید و سرویس دوره‌ای خودروهای داخلی

الزامات سفر پیش‌نیاز هر سفر ایمنی است و هر راننده باید پیش از شروع سفر آن را فراهم کند....

پست‌های مرتبط