شرکت تاتا‌موتورز خبر خرید برند جگوارلندروور توسط پژو را تکذیب کرد

از دست ندهید

شرکت تاتا‌موتورز خبر خرید جگوارلندروور توسط پژو را تکذیب کرد.

بیت ران – شرکت تاتا‌موتورز، مالک برند جگوار‌لندروور خبر خریداری آن توسط پژو را تکذیب کرده است. این خبر برای نخستین‌بار ازسوی یک رسانه انگلیسی منتشر شد.

همچنین شرکت فرانسوی پژو نیز اعلام کرده است که عجله‌ای برای خریداری برند جدید ندارد و اکنون در حال افزایش سود‌دهی خود بوده، اما ممکن است در آینده و در شرایط مناسب این گزینه را بررسی کند.

تاتاموتورز نیز در این‌باره گفت: «تحت سیاست کنونی، ما مجاز به اظهارنظر در مورد گزارش رسانه‌ها نیستیم، اما می‌توانیم تایید کنیم که شایعات اخیر صحت ندارند.»

یک رسانه انگلیسی پیش‌تر به نقل از یک منبع آگاه گزارش داده بود که پژو در حال مذاکره برای پیوستن برند جگوارلندروور به این شرکت فرانسوی است.

همچنین گزارش مذکور با ادعای اینکه اسنادی در این زمینه در اختیار دارد از خرید احتمالی جگوارلندروور توسط پژو خبر داده بود. بلومبرگ نیز در گزارش خود در ماه مارس مدعی شده بود که کارلوس تاوارز، مدیر‌عامل پژو به‌دنبال توافق جدید برای توسعه حضور این خودروساز فرانسوی در خارج از اروپا است.

پیش از این تاوارس، مدیرعامل گروه پژو‌سیتروئن اعلام کرده بود از ادغام یا خرید شرکت جگوار‌لندروور استقبال می‌کند.

تاوارس در گفت‌و‌گویی تاکید کرده بود مالکیت برندی لوکس برای پژو‌سیتروئن مناسب است و پژو تمامی فرصت‌ها را در نظر می‌گیرد. البته وی افزود با تاتا‌موتورز، مالک جگوار‌لندروور برای خرید یا ادغام این خودروساز بریتانیایی با پژو گفت‌وگویی نداشته است.

رئیس گروه پژو‌سیتروئن احتمال داشتن برند لوکسی فراتر از «دی‌اس» را رد نکرده اما خاطرنشان کرده که این موضوع بسته به ارزش افزوده‌ای دارد که در صورت توافق ایجاد خواهد شد.

تاوارس گفته بود تمرکز پژو‌سیتروئن در این زمان بطور مشخص در زمینه فاز دوم برنامه استراتژیک خود بوده و شامل گسترش حضور جهانی و همچنین معرفی محصولات برقی‌شده‌ بیشتر است.

 

منبع: دنیای اقتصاد




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

الزامات سفر نوروزی + جدول بازدید و سرویس دوره‌ای خودروهای داخلی

الزامات سفر پیش‌نیاز هر سفر ایمنی است و هر راننده باید پیش از شروع سفر آن را فراهم کند....

پست‌های مرتبط