سخنگوی انجمن صنفی صنعت‌تایر ادعا کرد لاستیک را کارخانجات گران نکرده‌اند

از دست ندهید

سخنگوی انجمن صنفی صنعت تایر با اعلام اینکه با تمام مشکلات همچنان عرضه لاستیک با کمی تأخیر به نمایندگی‌ها انجام می‌شود، گفت: افزایش قیمت‌ها در بازار اتفاق افتاده و کارخانجات تغییرات قیمتی در محصولات خود انجام نداده‌اند.

بیت ران -مصطفی تنها در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اینکه در حال حاضر واحدهای تولیدی در شرایط خاصی قرار دارند، اظهار داشت: به لحاظ تأمین مواد اولیه و حتی تولید با مشکل روبه‌رو هستیم، به نحوی که کارخانه‌های لاستیک بعضاً به جای سه شیفت یک شیفت کار می‌کنند که این موضوع اصلاً خوب نیست.

وی با اعلام اینکه با تمام مشکلات همچنان عرضه لاستیک با کمی تأخیر به نمایندگی‌ها انجام می‌شود، افزود: تعدادی از کارخانجات حتی فروش مستقیم لاستیک دارند، به این صورت که علاوه بر ارسال لاستیک به نمایندگی‌ها، مصرف‌کنندگان می‌توانند به‌صورت مستقیم از طریق اینترنت لاستیک‌ مورد نیاز خود را خریداری کنند.

سخنگوی انجمن صنفی صنعت تایر در خصوص افزایش قیمت تایر در سطح بازار، گفت: افزایش قیمت‌ها در بازار اتفاق افتاده و کارخانجات تغییرات قیمتی در محصولات خود انجام نداده‌اند؛ البته افزایش هزینه‌های تولید و مشکل تجاری و مبادلات بانکی عاملی شد تا تولیدکنندگان هر روز با مشکلات متعددی روبه‌رو شوند به همین جهت ما درخواست افزایش ۳۰ تا ۴۰درصدی قیمت‌ها را مطرح کرده‌ایم که موضوع در حال بررسی است.

تنها در رابطه با حضور تایرهای قاچاق در سطح بازار نیز به ارائه توضیحاتی پرداخت و افزود: بله متأسفانه چنین موضوعی وجود دارد که باید نظارت بر بازار تقویت شود؛ اما باید این نکته را متذکر شوم که کارخانجات به هیچ عنوان تخلف نکرده و اگر کارخانه‌ای قیمت محصولات خود را افزایش داده با آن برخورد خواهد شد.




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار دو برابر کارخانه

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار به دو برابر کارخانه رسیده‌است. انواع مدل‌های این خودرو با...

پست‌های مرتبط