آمادگی ایران خودرو برای نوسازی ۱۰ هزار تاکسی فرسوده تهران

از دست ندهید

گروه صنعتی ایران خودرو برای نوسازی ۱۰ هزار دستگاه تاکسی فرسوده شهر تهران در سال ۱۳۹۸ اعلام آمادگی کرد.

بیت ران – مدیر عملیات فروش این گروه صنعتی افزود: با وجود پرداخت نشدن مطالبات مربوط به طرح نوسازی بیش از ۶۰ هزار دستگاه تاکسی در سال ۹۵ و ۹۶، این گروه خودروسازی برای نوسازی در سال ۹۸ آمادگی دارد.

«علیرضا مهری اسکوئی» درباره اجرای طرح «کلید به کلید» ایران خودرو در سال های ۹۵ و ۹۶ یادآوری کر: در این طرح رانندگان تاکسی همزمان با اسقاط خودرو فرسوده، تاکسی نو تحویل گرفتند و به این ترتیب درآمد و معاش آنان دچار مشکل نشد.

مهری علت توقف این طرح را وصول نشدن مطالبات ایران خودرو از محل گواهی اسقاط خودروهای فرسوده عنوان کرد و گفت: برخی از متولیان نوسازی از جمله گمرک و ستاد بهینه سازی مصرف سوخت به تعهدات خود عمل نکردند و بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان طلب ایران خودرو تاکنون پرداخت نشده است؛ با این وجود در طرح یاد شده مشارکت خواهیم داشت.

تعداد خودروهای پیش بینی شده قابل افزایش است

وی تاکید کرد متناسب با تقاضای تاکسیرانی و توان و تمایل رانندگان، تعداد خودروهای پیش بینی شده قابل افزایش است.
«تعهدات برای تاکسیرانی به روز است و هیچ معوقه ای برای آن وجود ندارد، بنابراین هر تقاضای جدید در سال جاری با قیمت مصوب قابل عرضه خواهد بود».

وی حمایت مسئولان و نهادهای تصمیم گیر از رانندگان تاکسی را لازمه مشارکت آنان در طرح دانست و گفت: افزایش سقف تسهیلات اعطایی به رانندگان، بخشی از حمایت های مورد نیاز برای اجرای موفق طرح است.

به گفته وی، کاهش آلایندگی، کاهش مصرف سوخت، کاهش استهلاک خودرو،‌ رفاه و ایمنی راننده و سرنشین، زیبایی شهر و در نهایت رضایت رانندگان و شهروندان از نتایج اجرای طرح نوسازی تاکسی های فرسوده خواهد بود.

به گزارش ایرنا، هفته گذشته مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران اعلام کرد نوسازی ناوگان تاکسیرانی به در بسته خورده است.
«علیرضا قنادان» ابراز امیدواری کرد با حضور شهردار تهران در هیات دولت این صدا به گوش مسوولان مرتبط برسد.




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار دو برابر کارخانه

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار به دو برابر کارخانه رسیده‌است. انواع مدل‌های این خودرو با...

پست‌های مرتبط