ب‌ام‌و ایندیویژوال چیست؟ / خاص‌گرایی به سبک آلمانی‌ها

از دست ندهید

خودروسازان آلمانی به ویژه ب‌ام‌و،‌ پورشه و آئودی امکانات خاصی را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند تا بتوانند در پروسه ساخت و طراحی دخیل باشند. ب‌‌ام‌و نیز این امکان را به خریداران خود می‌دهد که بتوانند سوار بر یک خودروی منحصر به فردتر از سایرین شوند.

بیت ران – شخصیت خود را با انحصار واقعی نسبت به سایرین متمایز کنید؛ این دقیقا همان چیزی است که ب‌ام‌و ایندیویژوال آن را دنبال می‌کند. این که شما نیاز به رنگ متمایز، مواد خاص یا طراحی منحصر به فرد داشته باشید می‌توانید تمام نیازهای خود را در این زمینه بر روی خودروی مورد نظر خود سوار کنید. در این صورت خودرویی را خریداری خواهید کرد که کاملا با ترجیحات شما مطابقت دارد. ب‌ام‌و ایندیویژوال همان چیزی است که به خودرو شخصیت منحصر به فرد می‌دهد.

individual2.jpg

 

رنگ‌بندی بی‌نهایت

یکی از نکات جالب در مورد ب‌ام‌و و برخی از برندهای دیگر این است که برای رنگ‌های خود نامگذاری خاصی می‌کنند. از زرد داکار تا خاکستری سنگاپور،‌ ب‌ام‌و ایندیویژوال به شما طیف گسترده‌ای از رنگ‌های منحصر به فرد برای انتخاب را می‌دهد. این برند آلمانی بیش از ۱۰۰ رنگ را برای بدنه محصولات خود در نظر رفته است که امکان ترکیب آن‌ها نیز وجود دارد. لازم به ذکر است که این امکان وجود دارد تا با مشاوران ب‌ام‌و برای پیدا کردن رنگ مورد نظر خود صحبت کنید. برخی از افراد علاقه خاصی به رنگ‌های مات به جای متالیک دارند که این برند رنگ مات را نیز به صورت کارخانه‌ای بر روی محصولات خود می‌زند.

individual4.jpg

دکوراسیون داخلی

ب‌ام‌و به مشتریان خود این امکان را می‌دهد که در طراحی داخلی خودروی مورد نظرشان نیز سهیم باشد. ترکیب چرم، ابریشم، آلکانترا، چوب و بسیاری از مواد با ارزش دیگر را می‌توان در کابین محصولات این برند به کار برد. هیچ محدودیتی در انتخاب مواد وجود نخواهد داشت و تمامی نیازهای خریداران هرچقدر هم غیرممکن باشد برآورده خواهد شد. به عنوان مثال شما از چوب درخت خاصی که یادآور موضوعی برای شماست در طراحی داخلی استفاده کنید. این مورد برای فلزات نیز وجود دارد و می‌توانید از هر نوع فلز در تریم خودرو استفاده کنید حتی امکان جاسازی الماس وجود خواهد داشت. تمامی این موارد در خصوص چرم و دوخت‌ها نیز وجود دارد که به انتخاب مشتری خواهد بود.

 

individual3.jpg

individual5.jpg

منبع :گسترش‌نیوز




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

الزامات سفر نوروزی + جدول بازدید و سرویس دوره‌ای خودروهای داخلی

الزامات سفر پیش‌نیاز هر سفر ایمنی است و هر راننده باید پیش از شروع سفر آن را فراهم کند....

پست‌های مرتبط