برترین طراحی داخلی خودروها در سال ۲۰۱۹

از دست ندهید

واردز اتو، ۱۰ نمونه از برترین طراحی داخلی برتر خودروها را برای امسال اعلام کرده است و نام‌هایی مثل نیسان کیکس و بنتلی کنتیننتال در بین آن‌ها دیده می‌شوند.

بیت ران – واردز اتو (Wards Auto) هر سال فهرست ۱۰ طراحی داخلی برتر را اعلام می‌کند و فهرست سال ۲۰۱۹ نیز به‌تازگی منتشر شده است. برای این فهرست ۳۲ خودرو کاندیدا شده بودند که داروان سرانجام از بین آن‌ها ۱۰ دستگاه را به‌عنوان برندگان نهایی انتخاب کردند. داوران، برای انتخاب خودروهای این فهرست ملاک‌هایی مانند ارگونومی، راحتی، کاربر پسند بودن، زیبایی و کیفیت را در نظر گرفته‌اند.

nissan kicks

*داستان برند تویوتا ؛ ارزشمندترین خودروسازی جهان بالاتر از بنز و بی ام و

*نگاهی به نسل‌های مختلف اُپل کورسا / کوچولوی نوستالژیک

 

 

در این فهرست چند خودروی لوکس حضور دارند که البته حضور آن‌ها جای تعجب ندارد؛ اما آنچه مایه‌ی تعجب بسیاری شده، حضور خودروی ارزان‌قیمت نیسان کیکس در این فهرست است. نیسان کیکس با قیمت پایه‌ی ۲۳ هزار و ۳۳۰ دلار ارزان‌ترین خودروی فهرست محسوب می‌شود. با این وجود این خودروی ارزان‌قیمت ژاپنی مورد توجه داوران قرار گرفته است و آن‌ها ارگونومی و طراحی کابین این خودرو را ستایش کرده‌اند.

nissan kicks

گران‌ترین خودروی این فهرست بنتلی کنتیننتال GT با قیمت پایه‌ی ۲۷۶ هزار و ۷۳۰ دلار است که حضور آن در چنین فهرستی به‌هیچ‌وجه غیرمنتظره نبود. تنها خودرو به‌جز بنتلی با قیمت ۶ رقمی، بی‌ام‌و M850i است. سایر خودروهای برنده‌شده دارای قیمتی پایین‌تر از ۱۰۰ هزار دلار هستند؛ دیگر خودروها شامل لینکلن ناتیلوس با قیمت ۶۷ هزار دلار، ولووV60 با قیمت ۵۴ هزار دلار، مرسدس بنز A220 با قیمت ۵۱ هزار دلار هستند. پس از آن به خودروهای ارزان‌تری مثل جیپ گلادیاتور، جنسیس G70،هیوندای سانتافه و در انتها به تویوتا RAV4 می‌رسیم.

منبع :زومیت




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار دو برابر کارخانه

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار به دو برابر کارخانه رسیده‌است. انواع مدل‌های این خودرو با...

پست‌های مرتبط