پیش‌ بینی پراید ۳۷ میلیونی + بررسی بازار خودرو در رکود

از دست ندهید

رکود در بازار خودرو موجب حفظ ثبات در قیمت‌ها طی روزهای آغازین سال جدید شده و فعالان بازار پیش‌بینی می‌کنند در صورت ادامه روند فعلی، شاهد کاهش قیمت خودرو باشیم به طوری که پیش‌ بینی پراید ۳۷ میلیون تومانی دور از ذهن نخواهد بود.

بیت ران – بازار خودرو طی روزهای آغازین سال جدید وضعیت نسبتا آرامی داشته و خودروها تقریبا با همان قیمت روزهای پایانی سال گذشته عرضه می‌شوند هرچند خریدار زیادی در این بازار وجود ندارد و رکود همچنان حکم‌فرماست.

در شرایط فعلی، تحویل خودروهای فروخته شده که دعوتنامه آنها تازه به دست مشتریان رسیده باعث تعدیل قیمت‌ها و حفظ ثبات در بازار شده است.

به گفته سعید مؤتمنی، رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو، شرکت ایران خودرو در حال تحویل برخی خودروهای فروخته شده خود به مشتریان است اما سایپا در سال جاری هنوز خودروی جدیدی را برای خریداران فاکتور نکرده است.

وی ادامه عرضه خودرو از سوی خودروسازان را لازمه حفظ ثبات در بازار دانست و گفت: اگر عرضه خودرو مانند اسفند سال گذشته ادامه یابد و تولید خودروسازان پایین نیاید، شاهد بهبود وضعیت بازار و کاهش قیمت خودرو خواهیم بود.

مؤتمنی با بیان اینکه در حال حاضر خرید و فروش در بازار خودرو راکد است، ادامه داد: با توجه به پایین بودن تقاضای خرید، ادامه فروش خودرو از سوی شرکت‌ها می‌تواند عاملی برای پایین آمدن قیمت‌ها باشد.

 

*افزایش قیمت ارز و رکود معاملات در بازار خودرو + لیست قیمت

 

بررسی بازار خودرو

به گزارش فارس، بررسی بازار خودرو نشان می‌دهد در حال حاضر قیمت هر دستگاه سایپا ۱۱۱ در بازار ۴۵ میلیون تومان، سایپا ۱۳۱ معادل ۴۱ و نیم میلیون تومان و سایپا ۱۵۱ حدود ۴۰ میلیون تومان است.

همچنین هر دستگاه تیبا با قیمت ۴۹ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود و در مورد ساندرو معمولی نیز باید به قیمت ۱۳۵ میلیون تومانی این خودرو اشاره کنیم. ساندرو استپ وی نیز با قیمت ۱۴۷ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

قیمت تندر ۹۰ پلاس دنده‌ای  هم در بازار ۱۱۳ میلیون تومان و قیمت دنده اتومات این خودرو ۱۳۳ میلیون تومان است.

در مورد قیمت سمند ال ایکس باید به نرخ ۷۲ میلیون تومانی این خودرو در بازار اشاره کنیم. در عین حال، هر دستگاه سمند EF7 نیز در بازار ۷۴ و نیم میلیون تومان خریدو فروش می‌شود.

قیمت پژو ۴۰۵ در بازار ۶۸ میلیون و پژو ۲۰۶ تیپ ۲ حدود ۷۲ میلیون تومان است. همچنین هر دستگاه پژو ۲۰۶ تیپ ۵ با قیمت ۸۶ میلیون تومان و پژو ۲۰۶ صندوق‌دار مدل V8 با قیمت ۸۷ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود. خریداران پژو ۲۰۷ دنده‌ای نیز باید برای خرید این خودرو ۱۰۳ میلیون پرداخت کنند.

پژو ۲۰۷ دنده اتومات نیز با قیمت ۱۱۴ میلیون تومان در بازار عرضه می‌شود.

به گفته رئیس اتحادیه فروشندگان اتومبیل در صورت ادامه عرضه خودرو از سوی خودروسازان شاهد پایین آمدن قیمت خودرو در بازار و کارخانه خواهیم بود به طوری که قیمت پراید به حدود ۳۷ میلیون تومان برسد.




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

الزامات سفر نوروزی + جدول بازدید و سرویس دوره‌ای خودروهای داخلی

الزامات سفر پیش‌نیاز هر سفر ایمنی است و هر راننده باید پیش از شروع سفر آن را فراهم کند....

پست‌های مرتبط