دعوتنامه محصولات ایران خودرو برای مشتریان ارسال شد + جزئیات

از دست ندهید

دعوتنامه محصولات ایران خودرو برای مشتریان ارسال شد.

بیت ران – این خودروساز داخلی دعوتنامه برخی از محصولات خود چون سوزوکی گرند ویتارا، پژو پارس ال ایکس، پژو ۲۰۷ اتوماتیک و دانگ فنگ اچ ۳۰ کراس را برای مشتریان خود صادر کرد.

گروه صنعتی ایران خودرو برای برخی از تعهدات قبلی خود دعوتنامه‌ای را ارسال کرد. به گزارش خبرآنلاین، این دعوتنامه برای مشتریان خودروهای سوزوکی گرند ویتارا، پژو پارس ال ایکس، پژو ۲۰۷ اتوماتیک و دانگ فنگ اچ ۳۰ کراس صادر شده است که در ادامه جزئیات هر یک را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

 

*پنجاه سال بر صنعت خودرو در ایران چه گذشت؟

*داستان پیکان به روایت تصویر

 

جزئیات دعوتنامه محصولات ایران خودرو

۱.‌ دعوتنامه مشتریانی که در گذشته خودرو پژو پارس ال ایکس را به صورت پیش‌فروش کارتکس و با موعد تحویل شهریور و مهر ۹۷ ثبت نام کرده بودند، برای آن‌ها صادر شد.

۲. برای آن دسته از مشتریانی که خودرو سوزوکی گرند ویتارا با موعد تحویل شهریور، مهر و آبان ماه ۹۷ را به خودرو هایما اس ۷ توربوشارژ تبدیل کرده بودند نیز برای آن‌ها صادر شد.

تحویل خودروهای ثبت نامی ایران خودرو

۳. سایر دعوتنامه مشتریانی که در گذشته خودرو پژو ۲۰۷ اتوماتیک با موعد تحویل شهریور ۹۷ خریداری کرده بودند، برایشان ارسال شد.

۴. شرکت ایران خودرو دعوتنامه خودرو دانگ فنگ اچ ۳۰ کراس که به صورت پیش فروش با موعد تحویل آذر ۹۷ به مشتریان فروخته شد را نیز برایشان ارسال کرد.

نکات مهم:

۱.‌ با توجه به اینکه قیمت مواردی چون بیمه شخص ثالث، خدمات کارت هوشمند و هزینه پست در سال ۹۸ افزایش پیدا کرده است، برای خودروهای سواری حدود ۴۵۸ هزار و ۴۰۶ تومان و برای خودروهای وانت حدود ۵۰۳ هزار و ۳۴۶ تومان افزایش قیمت در نظر گرفته شده است.

۲. این مبلغ مابه‌التفاوت برای تمامی تعهدات تکمیل وجه شده قطعی و پیش‌فروش در نظر گرفته شده است و اگر این مبلغ از محل سود تاخیر قرارداد تامین نشود، مشتریان می‌بایست آن را پرداخت کنند. از این رو مشتریان می‌توانند برای آگاهی از از جزئیات پرداخت مبلغ مابه‌التفاوت با نمایندگی محل ثبت‌نام خودرو خود تماس بگیرند.




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

آغاز فراخوان ایران خودرو برای متقاضیان خودرو پژو پارس

فراخوان ایران خودرو برای متقاضیان خودرو پژو پارس شروع شد. این خودروساز براساس مجوز تداوم تولید از سوی نهادهای...

پست‌های مرتبط