تخفیف‌های سایپا برای خودروهای با موعد تحویل بهمن و اسفند ۹۷ + جزئیات

از دست ندهید

جزئیات تخفیف‌های سایپا به مشتریانی که موعد تحویل خودروی آنان بهمن و اسفند ۹۷ است، از سوی گروه خودروسازی سایپا اعلام شد.

بیت ران – در این طرح برای خودروهای سایپا ۱۳۱، سایپا ۱۳۲، سایپا ۱۵۱ و تیبا صندوق‌دار با موعد تحویل بهمن ماه تخفیف ۲۰ درصدی درنظر گرفته شده که با صدور دعوتنامه‌های ثبت‌نام کنندگان و تکمیل وجه، این خودروها با میزان تخفیف مذکور تحویل خواهد شد.

براین اساس خودرو سایپا ۱۳۱ در بهمن‌ماه ۳۷ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان بوده که با اعمال تخفیف ۲۰ درصدی، دعوتنامه این خودرو با تخفیف ۷ میلیون و ۴۲۰ هزار تومانی صادر شده است؛ ضمن این‌که، سایپا ۱۳۲ که در بهمن‌ماه ۳۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بوده، با تخفیف ۷ میلیون و ۵۶۰ هزار تومانی به دست مشتریان خواهد رسید.

 

*امکان تحویل ۱۰۰ هزار دستگاه خودروی پیش فروش شده وجود ندارد

*عرضه خودروسازها نباید متوقف شود/دوپینگ خودروسازان با فروش نقدی

*سهام ایران خودرو و سایپا از سوی دولت واگذار می شود

 

همچنین وانت سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۸ میلیون تومانی بهمن‌ماه و تخفیف ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی و تیبا صندوق‌دار نیز که ۴۰ میلیون و ۴۰ هزار تومان قیمت داشته با ۸ میلیون و ۸۰ هزار تومان تخفیف، تحویل ثبت‌نام‌کنندگان خواهد شد.

سایپا ۱۳۱ ، سایپا ۱۳۲، سایپا ۱۵۱ و تیبا صندوق‌دار در اسفندماه به‌ترتیب ۳۷ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، ۳۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، ۳۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و ۴۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان قیمت داشته‌اند که با اعمال ۱۵ درصد تخفیف ویژه این ماه، با قیمت‌های ۳۱ میلیون و ۹۱۶ هزار تومان، ۳۲ میلیون و ۵۱۱ هزار تومان، ۳۴ میلیون و ۳۲۸ هزار تومان و ۳۵ میلیون و ۸۰۳ هزار تومان، به مشتریان تحویل خواهند شد.

بنا بر گفته وزیر صنعت، معدن و تجارت خودروسازان یک میلیون دستگاه خودرو پیش فروش کرده اند که در این بین تحویل ۱۰۰ هزار دستگاه خودروی پیش فروش عملا امکان پذیر نیست.




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

چانگان X5 پلاس در ایران مونتاژ می‌شود / معرفی کامل خودرو

چانگان X5 پلاس قرار است با موتور ۱۸۸ اسب بخاری توربو در کشورمان مونتاژ شود. این خودرو کراس‌اوور چانگان...

پست‌های مرتبط