اینفینیتی ، سدان مفهومی و برقی Qs اینسپریشن را رونمایی کرد

از دست ندهید

در آستانه نمایشگاه خودرو شانگهای، اینفینیتی تصاویری از مدل مفهومی و برقی Qs اینسپریشن رونمایی کرد که پیش‌نمایش سدان‌های Q50 و Q70 خواهد بود.

بیت ران – اینفینیتی طی روزهای آینده در نمایشگاه شانگهای ۲۰۱۹، خودروی مفهومی Qs اینسپریشن (Qs Inspiration) به‌عنوان یک سدان اسپرت الکتریکی را رونمایی خواهد کرد. مدل مفهومی Qs اینپریشن در حقیقت پیش‌نمایشی از خودروهای آینده اینفینیتی از جمله سدان‌های Q50 و Q70 خواهد بود که به‌زودی با سیستم‌های محرکه برقی و هیبرید به بازار عرضه می‌شوند.

Infiniti Qs Inspiration Concept / مفهومی اینفینیتی Qs اینسپریشن

کریستین مونیه، رئیس هیئت مدیره اینفینیتی در این زمینه گفت: دوران خودروهای الکتریکی فرصتی برای ما ایجاد کرده است تا به‌عنوان یکی از برندهای خلاق در صنعت خودروسازی، در محصولات خود تجدیدنظر کنیم. اینفینیتی آماده حرکت سریع و قاطعانه برای گسترش فعالیت‌های خود در زمینه تولید خودروی الکتریکی است.

Infiniti Qs Inspiration Concept / مفهومی اینفینیتی Qs اینسپریشن

طبق گفته مسئولان اینفینیتی، سدان برقی Qs اینپریشن روی پلتفرم انعطاف‌پذیر این شرکت سوار می‌شود که از مدل‌های الکتریکی پشتیبانی می‌کند. خودروساز ژاپنی این مدل را با استفاده از سیستم محرکه برقی تمام چرخ محرک (AWD) تصور می‌کند، اما هنوز جزئیات زیادی درباره‌ی مشخصات فنی این خودرو از جمله تعداد موتورهای الکتریکی و نوع باتری ارائه نکرده است.

 

*چرا طراحی خودروهای چینی عجیب یا کپی محصولات برندهای دیگر است؟

*بیت ران بررسی کرد؛ بسترن و برلیانس بخریم یا آقای پلاستیک!

*یک سوئدی نجیب

 

نمای بیرونی مفهومی جدید اینفینیتی دارای چراغ‌های جلوی کوچک LED با لبه‌های ناهموار، سپری ساده با دریچه‌های کوچک برای ورودی هوا است؛ این مدل به‌دلیل برقی بودن از جلوپنجره باز مخصوص خودروهای مجهز به پیشرانه احتراق داخلی استفاده نمی‌کند و به همین دلیل از چنین طرحی در جلو بهره می‌برد.

تیزر اولیه از خودروی مفهومی اینفینیتی، نمایی بهتر از قسمت عقب ارائه می‌دهد که در آن به نظر می‌رسد دارای صندوق عقب کوتاهی است که حتی دارای ورودی لیفت‌بک و احتمالاً شامل شیشه عقب نیز خواهد بود. کابین مفهوم اینفینیتی Qs اینسپریشن در اینجا قابل مشاهده نیست.

Infiniti Qs Inspiration Concept / مفهومی اینفینیتی Qs اینسپریشن

باتوجه‌به معدود تصاویر منتشرشده از Qs اینسپریشن، به نظر می‌رسد این مدل شباهت زیادی با Q اینسپریشن دارد که در نمایشگاه خودرو دیترویت ۲۰۱۸ رونمایی شد. هر دو سدان با جلوپنجره‌های مینیمالیستی و طرح کلی شبیه کوپه هستند. تفاوت عمده در عقب دیده می‌شود؛ جایی که مفهومی Q دارای شکل منحنی (شبیه قطره اشک) است، اما مفهومی Qs به نظر می‌رسد دارای ظاهر انحنای کمتری باشد.

منبع: زومیت




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

قیمت پایه سئات آتکا خودروسازان راین چقدر است؟

قیمت پایه سئات آتکا خودروسازان راین مشخص شد. براساس اطلاعات رسمی سازمان امور مالیاتی کشور، سئات آتکا را می‌توان...

پست‌های مرتبط