کارلوس گون با انتشار یک ویدیو، ادعای بی گناهی کرد

از دست ندهید

کارلوس گون با انتشار ویدئویی ۷ دقیقه‌ای ، از بی‌گناهی خود نسبت به تمام اتهامات سخن گفت و از مدیران ارشد نیسان انتقاد کرد.

بیت ران -کارلوس گون، مدیرعامل سابق اتحاد رنو-نیسان،  با انتشار یک ویدئو ۷ دقیقه‌ای از بی‌گناهی خود سخن گفت و اذعان داشت که دستگیری وی ناشی از یک دسیسه بوده است. این ویدئو قبل‌تر از دستگیری مجدد و زمانی‌که وی به قید وثیقه آزاد شده بود، ضبط شده است. مدیرعامل نیسان در این ویدئو می‌گوید که نسبت به تمامی اتهامات مربوط بی‌گناه است؛ اما کارلوس گون هیچ مدرکی را مبنی بر اثبات ادعا و بی‌گناهی خود فراهم نکرده بود.

Carlos Ghosn / کارلوس گوسن نیسان رنو میتسوبیشی

کارلوس گون می‌گوید:

من ژاپن و شرکت نیسان را دوست دارم. هیچ کسی به مدت ۲۰ سال در یک کشور نمی‌ماند، هیچ کسی به مدت ۲۰ سال نمی‌تواند بدون عشق و علاقه و وابستگی، رهبری یک شرکت را بر عهده داشته باشد، مخصوصا که در این سال‌ها دستاورد‌ها و نتایج مطلوبی به دست‌ آمده است.

کارلوس گون در سخن اصلی خود می‌گوید که او به‌علت رویدادی خاص یا رهبری دیکتاتوری دستگیر نشده است، بلکه دستگیری وی ناشی از دسیسه چینی و نقشه‌های خیانت‌آمیز برخی مدیران ارشد بوده است.

کارلوس گوسن / Carlos Ghosn

در ادامه کارلوس گون می‌گوید که می‌داند این نقشه‌ها کار چه کسی بوده؛ اما از آن‌ها نامی نمی‌برد. او می‌گوید که برای کارکنان نیسان احترام قائل است؛ اما از افرادی با ‌عنوان مدیرانی که به‌خاطر منافع و ترس خود، خسارت‌های مالی به‌بار آورده‌اند، یاد می‌کند. مدیرعامل سابق نیسان می‌گوید که این افراد از خودمختاری شرکت نیسان و همگرایی برای پیوند و ساخت گروه رنو-نیسان-میتسوبیشی ترس داشتند.

کارلوس گون ادعا می‌کند که قوی‌ترین مدافع خودمختاری و استقلال نیسان بوده است و معتقد است که خودمختاری این شرکت باید بر پایه عملکرد باشد. گون عقیده دارد که عملکرد فعلی نیسان خوب نیست و مدیریت ضعیفی در قبال ضررها و رسوایی‌ّها وجود دارد.

کارلوس گون از اتفاق آرا نوظهور گروه مشترک انتقاد می‌کند و می‌گوید:

این دیدی نیست که برای صنعتی چالشی همچون صنعت خودرو به‌کار آید. شما باید به آینده فکر کنید و تصور کنید که نقش شما در آینده چه خواهد بود. باتوجه‌به زمان‌ّهای مختلف، قدرت رهبری به‌کار می‌آید و رهبری بدان معنی است که چه چیزی برای شرکت مناسب است، نه اینکه شما قادر به توافق در چه زمینه‌هایی هستید.

در آخر، کارلوس گون می‌گوید که بزرگ‌ترین آرزوی وی برگزاری یک دادگاه عادلانه است؛ اما به‌گفته وی وکلا صداقت کافی را در رابطه با جوانمردانه بودن دادگاه ندارند.

منبع :زومیت




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

الزامات سفر نوروزی + جدول بازدید و سرویس دوره‌ای خودروهای داخلی

الزامات سفر پیش‌نیاز هر سفر ایمنی است و هر راننده باید پیش از شروع سفر آن را فراهم کند....

پست‌های مرتبط