کدام شرکت بزرگترین صادرکننده خودرو به آمریکاست؟

از دست ندهید

شرکت خودروسازی بی‌ام‌و به تازگی اعلام کرده که برای پنجمین سال متوالی بزرگترین صادرکننده خودرو از لحاظ ارزش فروش محصولات در ایالات متحده آمریکا شده است.

بیت ران – بی‌ام و، به عنوان یکی از بزرگترین و محبوب‌ترین برندهای خودرو در جهان حالا به تازگی با انتشار گزارشی در مورد میزان و مجموع فروش محصولاتش در سال ۲۰۱۸ میلادی، اعلام کرده است که برای پنجمین سال متوالی با فروش بالغ بر ۸.۴ میلیارد دلار، تبدیل به بزرگترین شرکت صادرکننده خودرو به ایالات متحده آمریکا شده است.

این شرکت همچنین در این گزارش عنوان کرده است که ۲۳۴ هزار و ۶۸۹ دستگاه خودرو از سری اسپرت مدل ایکس و همچنین برخی دیگر از مدل‌های کوپه خود را به بازار ایالات متحده آمریکا صادر کرده و به فروش رسانده است که از محبوب‌ترین مدل‌های این شرکت آلمانی در سال گذشته میلادی به شمار می‌روند.

ناد فلور، مدیر ارشد اجرایی در بخش تولید شرکت بی‌ام و، در این خصوص خاطرنشان کرده است که افزایش تعرفه‌های گمرکی از سوی دولت ترامپ و آمریکا تا حد زیادی بر روی میزان فروش خودروهای شرکت‌های خارجی تأثیر منفی گذاشته ولی با این حال، بی‌ام و توانسته است به عملکرد موفقیت‌آمیز خود ادامه داده و تبدیل به بزرگترین صادرکننده خودرو در این کشور شود.

به گزارش ایسنا، دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا اوایل سال گذشته میلادی بود که به بهانه حمایت از تولید داخلی تصمیم گرفت و اعلام کرد تعرفه‌های گمرکی را تا ۲۵ درصد برای خودروسازان و شرکت‌های خارجی افزایش خواهد داد. همین خبر کافی بود تا بسیاری از شرکت‌های خارجی فعال در این کشور متحمل ضرر و زیان‌های هنگفتی شوند.




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

الزامات سفر نوروزی + جدول بازدید و سرویس دوره‌ای خودروهای داخلی

الزامات سفر پیش‌نیاز هر سفر ایمنی است و هر راننده باید پیش از شروع سفر آن را فراهم کند....

پست‌های مرتبط