نماینده مجلس: خودروسازان به تعهدات قیمت و زمان تحویل خودرو عمل نمی‌کنند

از دست ندهید

نائب‌رئیس کمیسیون اصل نود مجلس گفت: خودروسازان به تعهدات شان درباره قیمت و زمان تحویل خودرو عمل نمی‌کنند.

بیت ران – محمدرضا امیرحسنخانی نماینده مردم طبق در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت قیمت خودرو در کشور، به فارس اظهار داشت:‌ خودروسازان به تعهدات‌شان در خصوص قیمت خودرو و زمان تحویل آن عمل نمی‌کنند و ما با این مشکل در بحث خودرو مواجه هستیم.

امیرحسنخانی در پایان خاطرنشان کرد: چندی پیش دو کودک در دندانپزشکی در اراک یکی فوت و دیگری به کما رفته است که این موضوع در نشست کمیسیون با وزیر بهداشت مطرح شد و وزیر گفت که پیگیر این موضوع خواهد بود.

چندی پیش محمدرضا منصوری اظهار کرد: در روزهای اخیر علی‌رغم پیش ثبت‌نام‌هایی که شده و طلبی که مردم از خودروسازها دارند شاهد فروش نقدی خودرو هستیم و تعهدات قبلی به فراموشی سپرده شده است. این در حالی است که تعهدات جدید ایجاد می‌شود.

وی افزود: مسئولان و مقامات ذیربط باید پاسخگوی این موضوع باشند، زیرا قاعدتاً باید اول خودروسازها نسبت به تسویه تعهدات قبلی اقدام کنند و بعد فروش نقدی و مستقیم داشته باشند تا باعث آزرده شدن خاطر مردم نشوند.

نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: نکند به جایی برسد که فقط پول و سود پول کسانی که برای پیش‌فروش ثبت نام کرده بودند به آنها داده شود یا آنقدر به درازا بکشد که مدیران عوض شوند و معلوم نشود که تعهدات به کجا می‌رسد.




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

قیمت پایه سئات آتکا خودروسازان راین چقدر است؟

قیمت پایه سئات آتکا خودروسازان راین مشخص شد. براساس اطلاعات رسمی سازمان امور مالیاتی کشور، سئات آتکا را می‌توان...

پست‌های مرتبط