رونمایی از خودروی پژو؛ قدرتمند سه موتوره

از دست ندهید

شرکت فرانسوی پژو در نمایشگاه خودروی ژنو در ماه مارس از خودروی پژو ۵۰۸ اسپرت (۵۰۸ Peugeot Sport Engineered) با سه موتور رونمایی خواهد کرد.

بیت ران – این خودروی سدان پژو دارای موتور بنزینی ۱.۶ لیتری و دو موتور برقی است. موتور بنزینی این خودرو به همراه توربوشارژر می تواند ۱۹۷ اسب بخار قدرت تولید کند.
موتورهای برقی این خودرو روی محور جلو و عقب نصب شده اند. موتور نصب شده روی محور جلو قادر به تولید ۱۰۷ اسب بخار قدرت است. موتوری که روی محور عقب قرار گرفته، ۲۰۱ اسب بخار قدرت تولید می کند.
در حالی که مجموع قدرت این سه موتور برابر با ۵۰۵ اسب بخار است، در دنیای واقعی قدرت کمتری در اختیار راننده قرار می گیرد. قدرت تولیدی توسط این سه موتور در حدود ۴۰۰ اسب بخار است.
پژو گشتاور تولیدی این موتورها را در مجموع برابر با ۵۰۰ نیوتون متر اعلام کرده است. سرعت این خودرو در مدت زمان ۴.۳ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می رسد و حداکثر سرعت آن برابر با ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت است.

سیستم چهار چرخ محرک

قرارگیری یک موتور الکتریکی روی محور عقب باعث شده با یک خودروی مجهز به سیستم چهار چرخ محرک مواجه باشیم. پژو برای این خودروی خود یک باتری ۱۱.۸ کیلووات ساعتی در نظر گرفته که در حالت تمام الکتریکی انرژی برای مسافتی برابر با ۵۰ کیلومتر را تامین می کند.
پژو ۵۰۸ اسپرت در مقایسه با نمونه استاندارد تغییراتی را در طراحی ظاهری خود تجربه کرده است. از این تغییرات می توان به آینه های جانبی با جنس فیبر کربن و طراحی جدید سپر جلو اشاره کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ارتفاع این خودرو در مقایسه با نسخه استاندارد کاهش پیدا کرده و همچنین پژو برای آن رینگ های ۲۰ اینچی در نظر گرفته است.
در کابین این خودرو شاهد حضور کیلومترشمار دیجیتال ۱۲.۳ اینچی و یک نمایشگر لمسی ۱۰ اینچی برای سیستم سرگرمی و ناوبری هستیم. پژو اعلام کرده نمونه تولیدی این خودرو اواخر سال ۲۰۲۰ روانه بازار می شود که البته قدرت آن به ۳۵۰ اسب بخار کاهش پیدا می کند.
]]>




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

قیمت پایه سئات آتکا خودروسازان راین چقدر است؟

قیمت پایه سئات آتکا خودروسازان راین مشخص شد. براساس اطلاعات رسمی سازمان امور مالیاتی کشور، سئات آتکا را می‌توان...

پست‌های مرتبط