دبیر انجمن قطعه سازان: قیمت خودرو ۳۰ درصد حباب دارد، در خرید عجله نکنید

از دست ندهید

دبیر انجمن قطعه سازان همگن با بیان اینکه هم اکنون ۱۲۰ هزار دستگاه خودرو در کف کارخانه ایران خودرو و سایپا قرار دارد، افزود: در حال حاضر قیمت انواع خودروهای داخلی در بازار بیش از ۳۰ درصد حباب دارد.

بیت ران – آرش محبی نژاد، با اشاره به اینکه در حال حاضر قیمت انواع خودروهای داخلی در بازار بیش از ۳۰ درصد حباب دارد، اظهارداشت: با توجه به افزایش حجم تولید شرکت‌های خودروساز، مردم نباید درگیر هیجانات شده و اقدام به خرید خودرو از بازار کنند.

دپوی ۱۲۰ هزار خودرو در ایران خودرو و سایپا

وی با بیان اینکه هم اکنون ۱۲۰ هزار دستگاه خودرو در کف کارخانه ایران خودرو و سایپا قرار دارد، افزود: وقتی این خودروها راهی بازار شود به طور حتم قیمت خودرو در بازار کاهش پیدا می کند. دبیر انجمن قطعه سازان همگن  تصریح کرد: تاکنون ۱۵۰۰ میلیارد تومان کمک دولت به قطعه سازان پرداخت شده و امیدواریم تا پایان هفته مابقی منابع تعیین شده به قطعه سازان برای تسریع در فعالیت  و رفع مشکلات  پرداخت شود. محبی نژاد با اعلام اینکه علاوه بر این خودروسازان هم باید برای باید رفع مشکلات قطعه سازان اصلاحات لازم را در قیمت قطعات انجام دهند، به تسنیم گفت: به صورت میانگین باید قیمت قطعات خودرو بین ۷۰ تا ۱۴۰ درصد افزایش پیدا کند تا امکان فعالیت و توسعه برای قطعه سازان فراهم شود.]]>




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

شرکت اینفینیتی چگونه توسط یک ایرانی نجات پیدا کرد؟

شرکت اینفینیتی برند لوکس نیسان موتور ژاپن است. مدیر عامل سابق این شرکت یک ایرانی است که سابقه کار...

پست‌های مرتبط