بازار بی‌سامان خودروهای وارداتی‌ + قیمت

از دست ندهید

سری هم به بازار خودروهای وارداتی بزنیم. طی هفته گذشته بازار خودروهای وارداتی نیز با تبعیت از بازار خودروهای داخلی وضعیت مبهم و نابسامانی را تجربه کرد.

بیت ران – هنوز خودروهای معطل مانده در گمرک، به طور کامل تعیین تکلیف نشده‌اند و همین مساله در کنار نبود افق روشن در ارتباط با از سر گیری واردات خودرو سبب شده تا همچنان بازار نتواند راه خود را پیدا کند. در این شرایط قیمت محصولات موجود در بازار به طور روشن مشخص نیست و نوسان قیمتی در بازار وجود دارد. با این شرایط سوناتا هیبرید، ۵۷۰ میلیون تومان از سوی فروشندگان عرضه شده است.

سانتافه طی هفته‌ای که گذشت، رشد قیمتی را تجربه کرد. این خودرو با قیمت ۶۱۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود. بنابراین این خودرو در ادامه رشد قیمتی خود به نسبت یکی دو هفته اخیر رشد ۳۰ میلیون تومانی را تجربه کرده است. قیمت توسان هم در مدار افزایشی حرکت کرد. این خودرو با قیمت ۵۳۰ میلیون تومان در بازار موجود است.

النترا در حال حاضر با قیمت ۳۶۵ میلیون تومان در بازار از سوی فروشندگان به خریداران عرضه شده است. در خانواده کیا هم سورنتو به نسبت هفته گذشته رشد قیمتی داشته است. این خودرو در حال حاضر با قیمت ۷۷۰ میلیون تومان در دسترس خریداران قرار دارد. همین خودرو طی یکی دوهفته اخیر در بازه ۷۲۰ تا ۷۵۰ میلیون تومان قرار داشت. اسپورتیج و سراتو را به ترتیب با قیمت‌های ۵۲۰ میلیون و ۳۹۵ میلیون تومان عرضه می‌کنند.

راو ۴ مدل ۲۰۱۸ به ۶۹۰ میلیون رسید

اپتیما هم‌اکنون ۶۸۰ میلیون تومان از سوی فروشندگان قیمت خورده است. فروشندگان برای تویوتا RAV۴ مدل ۲۰۱۸، در حال حاضر ۶۹۰ میلیون تومان قیمت تعیین کرده‌اند. لکسوس NX به نسبت هفته پیش افزایش قیمت داشت. این خودرو در حال حاضر با قیمت یک میلیارد و ۸۰ میلیون تومان قابل‌خریداری است.

میتسوبیشی ASX طی هفته‌ای که گذشته ثبات قیمتی را تجربه کرد و در حال حاضر با ۴۳۰ میلیون تومان در بازار حضور دارد. تالیسمان در حال حاضر با قیمت ۶۷۰ میلیون تومان قابل‌خریداری است. نیسان جوک نیز در این هفته رشد قیمتی را تجربه کرد و در حال حاضر با قیمت ۴۲۰ میلیون تومان در بازار موجود است. خریداران می‌توانند کمری هیبرید را هم با پرداخت ۵۸۰ میلیون تومان در اختیار بگیرند.

منبع: دنیای اقتصاد




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

شرکت اینفینیتی چگونه توسط یک ایرانی نجات پیدا کرد؟

شرکت اینفینیتی برند لوکس نیسان موتور ژاپن است. مدیر عامل سابق این شرکت یک ایرانی است که سابقه کار...

پست‌های مرتبط