چرا با بیش از نیم قرن صنعت خودروسازی پراید می سازیم؟

از دست ندهید

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: چرا بعد از بیش از نیم قرن در صنعت خودروسازی باید سر خود را پایین بگیریم که پراید بسازیم؟ چرا مردم آلمان بنز تولید می‌کنند؟

بیت ران – علاالدین بروجردی گفت: امروز جزو چند کشور قدرتمند موشک ساز دنیا هستیم و موشک نقطه ‎ زن می‌سازیم چون مدیریت حاکم بر این ارگان‌ها شخص مقام معظم رهبری هستند.

بروجردی عنوان کرد: چرا بعد از بیش از نیم قرن در صنعت خودروسازی باید سر خود را پایین بگیریم که پراید بسازیم؟ چرا مردم آلمان بنز تولید می‌کنند؟ صنعت خودروسازی به مراتب آسان‌تر از موشک‌سازی و ماهواره‌سازی است. نماینده مردم بروجرد تصریح کرد: این نشان می‌دهد که یک جای کار می‌لنگد و دانشگاه‌ها می‌توانند در این زمینه نقش مهمی داشته باشند. به گزارش ایسنا، بروجردی اضافه کرد: در مصاف بسیار سخت علمی با آمریکا و دولت‌های انحصارگرهای اروپایی برنده شده‎ایم. امید می‌رود قله‌های بسیار رفیع دانش را فتح خواهیم کرد و آینده از آن اسلام و جمهوری اسلامی ایران خواهد بود. این موضوع در حالی مطرح می شود که سال ها پیش قرار بود پراید از خط تولید خارج شود. این خودرو که ایمنی پایین آن باعث درصد بالایی از تلفات جانی در سوانح رانندگی کشور است همچنان با وجود تکنولوژی قدیمی، گران تر می شود.

خارجی ها تست تصادف جاده ای پراید را نمی پذیرند

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران درباره پراید گفته است: درخصوص خودرو پراید که اعتراض های زیادی برای ادامه تولید آن وجود دارد، نیاز است تا بخشی از آن برای تست به خارج از کشور ارسال شود. نیره پیروزبخت ادامه داد: به همین دلیل ناچار به ارسال این خودرو برای تست تصادفات جاده ای به ترکیه یا اتحادیه اروپا هستیم، اما تاکنون کشورهای یاد شده پاسخ مثبت نداده اند.  ]]>




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار دو برابر کارخانه

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار به دو برابر کارخانه رسیده‌است. انواع مدل‌های این خودرو با...

پست‌های مرتبط