چرا این پانامرا در خرمشهر خاک می‌خورد؟

از دست ندهید

اینجا خرمشهر است، جایی که به عنوان یکی از مناطق آزاد تجاری کشور قرار شده برای انجام فعالیت‌های اقتصادی تجار و صنعتگران کمتر سخت‌گیری کند.

بیت ران – تصویریکه می بینید اما، گویای همه چیز است. خودرویی که وارد کشور شده و هزینه بسیاری بابت آن پرداخت شده ولی صرفا به علت برخی سخت‌گیری‌ها در حال فرسایش در گمرک است! از زمان ممنوعیت واردات خودرو و البته بسته شدن سایت ثبت سفارش، مشکلات بسیاری برای واردکنندگان خودرو ایجاد شده که حتی پای آن به مناطق آزاد هم کشیده شده است.

این پانامرا که اواخر سال ۹۶ وارد کشور شده، حالا دقیقا ۱۲ ماه است که در سیلویی بیرون شهر خاک می خورد. جالب است که مدل این خودرو از نوع نیوفیس ۲۰۱۸ بوده و ارزش دلاری و ریالی بسیار بالایی دارد. این پانامرا که از گونه فول آپشن ۴sمی‌باشد، به ۴اگزوز، رینگ و لاستیک اسپورت ۲۰اینچی، موتور ۴۳۴ اسب بخاری توربو و سطح کاملی از تجهیزات رفاهی و ارتباطی برخوردار است.

این خودرو که بهایی ۸۹۶۰۰ دلاری دارد، ظرف ۴٫۲ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت رسیده و در هر صد کیلومتر به صورت ترکیبی ۸٫۲ لیتر بنزین مصرف می‌کند. مالک خودرو اما یک سال است که سرمایه یک میلیارد تومانی خود را می‌بیند که در خرمشهر خاک می‌خورد!

منبع: هفت صبح




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

سامانه فروش خودرو سود ده‌ترین بانک ایران!

سامانه فروش خودرو که با هدف حذف دلالان و شفافیت خودروهای فروخته شده تاسیس شد، به محلی برای سرمایه‌گذاری...

پست‌های مرتبط