واردات موتورسیکلت سنگین و خودروی ورزشی آزاد شد

از دست ندهید

در این مصوبه که مورخ ۱۱ بهمن ۹۷ از سوی اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور ابلاغ شده آمده است: هیأت وزیران در جلسه ۷ بهمن ۹۷ به پیشنهاد دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصاد و به استناد بند الف ماده ۴ قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری صنعتی مصوبه ۱۳۷۲ و تبصره یک ماده یک قانون تشکیل و اداره مناطق آزاد ویژه اقتصادی مصوب ۸۴ تصویب کرد.

۱-ورود خودرو و موتورسیکلت مخصوص مسابقات ورزشی صرفا جهت تردد در محدوده پیست‌های مسابقات ورزشی و همچنین تجهیزات و دستگاه‌های مربوط صرفا جهت استفاده در محدوده منطقه ویژه اقتصادی زرندیه و مناطق آزادی تجاری صنعتی دارای پروانه‌های مشابه با رعایت سایر مقررات مربوط مجاز است.

۲- مصادیق و تعداد خودروها و موتورسیکلت تجیهزات و دستگاه‌های مربوط توسط کارگروهی متشکل از وزارت صمت، میراث فرهنگی، برنامه بودجه،‌گمرک و دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد ویژه اقتصادی تعیین خواهد شد.

به گزارش فارس، پیشتر ورود کالاهای مصرفی و لوکس به مناطق آزاد به دلیل مخالفت گمرک و بانک مرکزی ممنوع شده بود. روز گذشته نیز رئیس کل گمرک دلیل مخالفت بانک مرکزی را برهم خوردن عرضه و تقاضای ارز در بازار و ایجاد تلاطم اعلام کرده بود.  ]]>




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

قیمت پایه سئات آتکا خودروسازان راین چقدر است؟

قیمت پایه سئات آتکا خودروسازان راین مشخص شد. براساس اطلاعات رسمی سازمان امور مالیاتی کشور، سئات آتکا را می‌توان...

پست‌های مرتبط