شرکت قطعات ایران خودرو به خاندان مونسان واگذار شده است

از دست ندهید

حسن روحانی بعد از گذشت ۶ ماه از رئیس جمهور شدنش، شرکت قطعات ایران خودرو را به خاندان مونسان واگذار کرد که این موضوع آینده شرکت اگزوز سازی خراسان را متزلزل کرده و منجر به اخراج ۲۰۰ کارگر آن شده است.

بیت ران – هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خواست، مسئولین نسبت به مردم خود را مسئول بدانند.

وی افزود: از رئیس جمهور تشکر می‌کنم به دلیل اینکه بعد از گذشت ۶ ماه از رئیس جمهور شدنشان، شرکت قطعات ایران خودرو را به خاندان مونسان واگذار کردند که این موضوع آینده شرکت اگزوز سازی خراسان را متزلزل کرده و منجر به اخراج ۲۰۰ کارگر آن شده است.

لابی های خاندان مونسان

نماینده مردم نیشابور در مجلس تصریح کرد: هیئت مدیره ایران خودرو در سال ۸۸ مصوب کرد که کارخانه کاتالیست و با سرمایه‌گذاری ۱۵ میلیارد تومانی در نیشابور تاسیس شود اما با توجه به لابی‌های این خاندان عملا این کارخانه به قم منتقل شده و موجب نارضایتی های فراوان در جامعه کارگری شده است ضمن اینکه امروز مدیرعامل شرکت نیشابور همزمان سرپرست شرکت مبدل خودرو قم هم هست لذا توقع داریم به شکل ویژه برای حل مشکل این کارگران ورود کند.

چنارانی از نمایندگان مجلس به دلیل تصویب تخصیص ۳۲ هزار میلیارد تومان برای رفع مشکلا شهرداری‌ها و دهیاری‌ها تشکر کرد چرا که باعث شد عدم پرداخت بین ۵ تا ۷ ماه حقوق کارگران شهرداری‌های مرتفع شده و عملاً باعث شد تا سفره عید آنها پر باشد ولی توقع داریم که برای تبصره ۱۴ لایحه بودجه ۹۸ از نمایندگان مجلس توقع داریم که تا از محل عوارض و فرآورده های نفتی مبالغی به آنها واگذار شود.

چنارانی در تذکری به وزارت آموزش و پرورش به منظور تبدیل استخدام رسمی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان گفت: توقع داریم تا سازمان امور اداری و استخدامی کشور این موضوع را در حکم آنها در نظر بگیرد.

به گزارش فارس وی در پایان گفت: از دولت توقع داریم برای کسانی که هیچ بیمه ای ندارم مانند کشاورزان خرد و کارگران روزمزد نگاه ویژه‌ای کند.




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

سامانه فروش خودرو سود ده‌ترین بانک ایران!

سامانه فروش خودرو که با هدف حذف دلالان و شفافیت خودروهای فروخته شده تاسیس شد، به محلی برای سرمایه‌گذاری...

پست‌های مرتبط