شاهکار سدان و اسپرت مرسدس بنز

از دست ندهید

سدان AMG GT خودرویی است که در کنار لوکس بودن یک سواری اسپرت را هم برای علاقه مندان به سرعت فراهم کرده است.

بیت ران – مدل استاندارد AMG GT  با کد GT53 شناخته می‌شود و دارای پیشرانه‌ شش سیلندر سه لیتری توئین‌توربو با قدرت ۴۳۵ اسب بخار است. این محصول ارزان‌ترین مدل محسوب می‌شود؛ اما به لطف گشتاور ۲۵۰ نیوتن‌متر در دورهای پایین، ۴.۵ ثانیه بعد از شروع حرکت به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و نهایت سرعت ۲۸۵ کیلومتر بر ساعت خواهد داشت. جالب است بدانید که میانگین مصرف سوخت AMG GT53، همراه با جدیدترین سیستم دو دیفرانسیل مرسدس بنز موسوم به ۴Matic پلاس، تنها ۹ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر برآورد می‌شود.

دیگر مدل‌های سدان AMG GT، دارای پیشرانه‌ی ۸ سیلندر توئین‌توربو با حجم ۴ لیتر هستند؛ اما به دلیل قدرت و گشتاور متفاوت، با کد‌های GT63 و GT63 S شناخته می‌شوند. نسخه‌ی AMG GT63، قدرت ۵۸۵ اسب بخار و گشتاور ۸۰۰ نیوتن‌متر فراهم می‌کند که برای رساندن این محصول به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت، در زمان ۳.۴ ثانیه کافی خواهد بود. نهایت سرعت این مدل، ۳۱۰ کیلومتر و میانگین مصرف سوخت، ۱۱ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است.

مرسدسی فراتر از انتظار

توانایی‌های مرسدس بنز AMG GT63 فراتر از انتظار به نظر می‌رسد و حتی علاقه‌مندان سوپراسپرت‌های امروزی را جذب خود می‌کند. اما مهندسان AMG با عرضه‌ی AMG GT63 S ثابت کرده‌اند که می‌توان یک خودروی چهاردر، لوکس، بسیار سریع و پرهیجان ساخت. این محصول با همان پیشرانه‌ مشهور چهار لیتری در سری AMG همراه است؛ اما قدرت خیره‌کننده‌ ۶۳۹ اسب بخار و گشتاور ۹۰۰ نیوتن‌متر از دور موتور ۲۵۰۰ دور بر دقیقه تولید خواهد کرد. با این شرایط، زمان‌گیری صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت AMG GT63 S به زمان باورنکردنی ۳.۲ ثانیه می‌رسد و میانگین مصرف سوخت ۱۱.۲ لیتر دارد.

فیلم معرفی این خودرو را در لینک زیر می توانید تماشا کنید.

 




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

سامانه فروش خودرو سود ده‌ترین بانک ایران!

سامانه فروش خودرو که با هدف حذف دلالان و شفافیت خودروهای فروخته شده تاسیس شد، به محلی برای سرمایه‌گذاری...

پست‌های مرتبط