سمند ۱۰ میلیون گران شد، پراید به ۴۵ میلیون تومان رسید

از دست ندهید

گزارش روز قیمت خودرو حکایت از روند صعودی قیمت‌‌ها دارد به نحوی که قیمت انواع خودروهای داخلی ۸ تا ۱۳ میلیون تومان گران شده است.

بیت ران – بازار خرید و فروش خودرو همچنان روند صعودی قیمت را طی و خبری از کاهش قیمت ها نیست. این در حالی است که قرار بود با دستور وزیر صنعت، بازار خودرو سروسامان پیدا کرده نگرانی مردم در خرید خودرو  برطرف شود. اما متأسفانه بازار خودرو رهاتر از گذشته و بدون هیچ نظارتی با جولان قیمت‌ها رو به رو است.

قیمت انواع خودرو

در بازار امروز متأسفانه قیمت پراید ۱۱۱ به کانال ۴۵ میلیون تومان و پژو ۴۰۵ با افزایش ۸ میلیون تومانی به قیمت ۸۷ میلیون تومان و قیمت پژو ۲۰۵ تیپ ۵ نیز با افزایش ۷ میلیون تومانی به ۸۸ میلیون تومان ۸۱ میلیون تومان رسیده است. در حال حاضرپژو۲۰۶ صندوق‌دار با افزایش ۱۱ میلیون تومانی با قیمت ۹۲ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با افزایش ۶ میلیون تومانی با قیمت  ۷۶ میلیون تومان، پژو۲۰۶ تیپ ۵ با افزایش ۱۳ میلیون تومانی قیمت ۸۸ میلیون تومان، استپ وی با افزایش ۷ میلیون تومانی با قیمت ۱۴۴ میلیون تومان، سمند EF7  با افزایش ۱۰ میلیون تومانی با قیمت ۸۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان مورد معامله قرار می‌گیرد. همچنین به گزارش تسنیم، چانگان با افزایش ۱۰ میلیون تومانی با قیمت ۱۴۰ میلیون تومان و دنا با افزایش ۱۰ میلیون تومانی با قیمت ۹۸ میلیون تومان به فروش می‌رسد. ]]>




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار دو برابر کارخانه

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار به دو برابر کارخانه رسیده‌است. انواع مدل‌های این خودرو با...

پست‌های مرتبط