جولان خودران‌ های خوداتصال در نمایشگاه ۲۰۱۹ CES

از دست ندهید

از جمله مهمترین مواردی که در نمایشگاه فناوری‌های لاس‌وگاس ۲۰۱۹ مورد توجه شرکت‌های مختلف است، نحوه استفاده از تکنولوژی خودران و نیز فناوری خوداتصال خودروها به هم است.

بیت ران – فناوری اتصال هوشمند خودروها اتفاقی است که نقطه اشتراک بسیاری از ایده‌های جدید بوده و در راس آنها میتسوبیشی قرار دارد.

این شرکت ژاپنی قصد دارد به پرچم‌دار حوزه مذکور بدل شده و با کمک برخی از فناوری‌های دفاعی حوزه سایبر، در تلاش است خودران‌های خوداتصالی بسازد که می‌توانند امنیت و هزینه استفاده از خودرو را به نقطه مطلوب برسانند.

با توسعه این تکنولوژی تهدیدات امنیتی موجود در فضای مجازی، باعث اخلال در نحوه کار خودرو نخواهند شد. شرکت میتسوبیشی اعلام کرده که تکنولوژی چند لایه‌ای دفاعی را توسعه داده است که وسایل نقلیه متصل و خودران را از حملات سایبری محافظت می کند و از طریق تقویت توانایی‌های دفاعی، به سرنشینان خود کمک می کند تا از سیستم‌های تعاملی خودرو خود به شکلی امن تر استفاده کنند.

این فن آوری از آنجا اهمیت بالایی دارد که در سال‌های اخیر شاهد محبوبیت وسیع وسایل نقلیه هوشمندی هستیم که برای اتصال به شبکه و یا خودروهای خارج از محیط مجهز شده‌اند.

منبع: هفت صبح




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

الزامات سفر نوروزی + جدول بازدید و سرویس دوره‌ای خودروهای داخلی

الزامات سفر پیش‌نیاز هر سفر ایمنی است و هر راننده باید پیش از شروع سفر آن را فراهم کند....

پست‌های مرتبط