۲۰۶ در فرانسه و استرالیا چه قیمتی دارد؟

از دست ندهید

۲۰۶ از سال ۱۳۸۰ پا به بازارهای داخلی ایران گذاشت اما این خودرو در فرانسه و استرالیا چه قیمتی دارد ؟

بیت ران – ۲۰۶ از سال ۱۳۸۰ پا به بازارهای داخلی ایران گذاشت این خودرو تولیدش در سال ۱۹۹۸ در فرانسه آغاز شده بود و همچنان به عنوان خودرو دست دوم در بسیاری از کشور های اروپایی و حتی در استرالیا که هزاران کیلومتر از اروپا فاصله دارد خرید فروش می شود.

 استرالیا

پژو ۲۰۶ در کشور استرالیا یک خودروی ارزان است که قطعات و خدمات پس از فروش آن نیز در قیمت پایین و کیفیت مناسب عرضه می‌شود. به همین دلیل اکثر تازه‌واردها در رانندگی از آن برای یادگیری استفاده می‌کنند. در تبلیغات ۲۰۶ در استرالیا این ماشین این‌گونه توصیف شده است:« خودرویی کوچک اما سریع، بسیار سریع» در یکی از وبسایت‌های فروش خودروی این کشور که مانند سایت دیوار عمل می‌کند، آگهی‌های زیادی از خرید و فروش ۲۰۶ هاچ‌بک و صندوق‌ دار به چشم می‌خورد.

به عنوان مثال در این سایت یک ۲۰۶ هاچ‌بک ۲۰۰۵ دنده اتومات با ۱۰۰ هزار کیلومتر کارکرد به قیمت ۵ هزار دلار به فروش می‌رسد. همچنین در یک آگهی دیگر ۲۰۶ صندوق دار مدل ۲۰۰۲ با ۱۵۳ هزار کیلومتر کارکرد ۴ هزار دلار قیمت‌گذاری شده است. مدل‌های جدیدتر هم در این سایت موجود است. مثلا یک ۲۰۶ صندوق دار تولید سال ۲۰۰۷ با ۱۰۰ هزار کیلومتر کارکرد ۶ هزار دلار آگهی شده است.

 

فرانسه

شرکت پژو یکی از معروف‌ترین شرکت‌های فرانسوی و یکی از غول‌های صادرات خودرو در دنیا محسوب می‌شود. ۲۰۶ در این کشور خودروی محبوبی است، البته نه به اندازه کشورهای واردکننده آن مانند ایران! این خودرو در فرانسه سالیان متمادی به عنوان بهترین خودروی شهری قلمداد می‌شد که دلیل اصلی این موضوع جمع و جور بودن آن بود.

در یکی از وبسایت‌های خرید و فروش آنلاین فرانسوی، یک ۲۰۶ صندوق دار مدل سال ۲۰۱۲ با ۵۶ هزار کیلومتر کارکرد ۶ هزار و ۸۹۰ یورو قیمت‌گذاری شده است. همچنین ۲۰۶ صندوق دار سال ۲۰۱۱ به قیمت ۶ هزار و ۴۹۰ یورو به فروش می‌رسد. این خودرو ۷۶ هزار کیلومتر کارکرد دارد. در یک آگهی دیگر، ۲۰۶ هاچ‌یک مدل ۲۰۰۵ با ۱۳۵ هزار کیلومتر کارکرد ۴ هزار و ۲۰۰ یورو به حراج گذاشته شده است.

منبع هفت صبح




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار دو برابر کارخانه

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار به دو برابر کارخانه رسیده‌است. انواع مدل‌های این خودرو با...

پست‌های مرتبط