فروش سوزوکی جیمنی غوغا می‌کند!

از دست ندهید

تب احیای مدل‌های قدیمی توسط شرکت‌های خودروسازی بالا گرفته و پس از جیپ رانگلر، سوزوکی جیمنی هم توانسته با همین سبک و سیاق به فروشی چشمگیر دست پیدا کند.

بیت ران – در واقع نسل جدید سوزوکی جیمنی کاملاً بین طرفداران گل کرده، چراکه میزان سفارش‌ها برای خرید این آفرودر کوچک هر روز بیشتر از دیروز است. در واقع استقبال از این خودرو به حدی زیاد است که زمان انتظار برای دریافت آن به یک سال رسیده است.

علیرغم اینکه ۱۲۰۰ دستگاه از این خودرو سال آینده در بازار بریتانیا عرضه خواهند شد. اما برخی نمایندگی‌ها مجبور شده‌اند به خاطر تقاضای فوق‌العاده از جیمنی که بیشتر از میزان تولید است دریافت سفارش‌ها و سپرده را متوقف کنند.

اتوکار گفته نمایندگی‌ها بجای دریافت سفارش‌ها اقدام به ثبت علاقه‌ی خریداران به جیمنی جدید می‌کند. سوزوکی بریتانیا می‌گوید دلیل عدم توانایی نمایندگی‌ها برای پاسخ‌دهی به تقاضای زیاد مشتریان در این لحظه تنگناهای مربوط به تولید در ژاپن است.

تقاضای این خودرو در ژاپن نیز بسیار بالا بوده و بخشی از آن به خاطر قرار گرفتن جیمنی در کلاس خودروهای کی‌کار یا سایز کوچک است که مالیات کمتری دارند. سوزوکی قول داده عرضه‌ی جیمنی جدید در بریتانیا را افزایش خواهد داد.

شاید این موضوع نشانه‌ای از احتمال عرضه‌ی جیمنی با پیشرانه‌ای پاک‌تر باشد و یا هم جیمنی در یک کارخانه دیگر ساخته شود تا پاسخگوی نیازهای بالای مشتریان باشد.

منبع: هفت صبح




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

سامانه فروش خودرو سود ده‌ترین بانک ایران!

سامانه فروش خودرو که با هدف حذف دلالان و شفافیت خودروهای فروخته شده تاسیس شد، به محلی برای سرمایه‌گذاری...

پست‌های مرتبط