بی‌تعهدی ایران خودرو در قبال مشتریان

از دست ندهید

در حالی که تعداد زیادی از مشتریان ایران خودرو در ماه‌های اخیر با تاخیر در تحویل خودروها مواجه‌اند، این شرکت خودروسازی هیچ پاسخی به سوالات مشتریان خود نداد.

بیت ران – از ابتدای امسال تاکنون بسیاری از خودروسازان به تعهدات خود در مقابل مردم عمل نکرده‌اند که این موضوع منجر به بلاتکلیفی و نارضایتی مشتریان شده است.

براین اساس تعدادی از مخاطبان سامانه «فارس من» با ثبت سوژه‌های متعدد با عناوین مختلف از خبرگزاری فارس خواستار شدند تا علت تاخیر در تحویل خودرو، افزایش قیمت‌ و همچنین بلاتکلیفی در مورد قیمت‌ها پیگیری شود.

در هفته‌های اخیر و طی تماس‌های مکرر با روابط عمومی این خودروسازی خواستار پاسخگویی به سوالات مشتریان شد که متاسفانه این خودروساز هم مانند برخی از خودروسازان بدون توجه به خواسته مشتریان هیچ پاسخی به سوالات مردمی نداد.

یادآوری این نکته ضروری ست که خبرنگار فارس بعضی از این سوالات را از سه هفته پیش از گروه صنعتی ایران خودرو مطرح کرده بود. اما این خودروساز علیرغم وعده‌های مکرر درباره ارائه توضیحات، به وعده خود عمل نکرد و تا لحظه انتشار این خبر هیچ توضیحی درباره درخواست‌های مشتریان در اختیار خبرگزاری فارس قرار نداده است.




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

قیمت پایه سئات آتکا خودروسازان راین چقدر است؟

قیمت پایه سئات آتکا خودروسازان راین مشخص شد. براساس اطلاعات رسمی سازمان امور مالیاتی کشور، سئات آتکا را می‌توان...

پست‌های مرتبط