قیمت خودرو افزایش معقولی خواهد داشت

از دست ندهید

سازمان حمایت در حال بررسی برای تعیین قیمت تمام شده خودرو است و قطعا کارگروه تنظیم بازار، افزایش معقولی را تصویب خواهد کرد.

رضا­ رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت ­گفت:​ سازمان حمایت در حال‌ انجام بررسی‌های لازم بر اساس اسناد و مدارک خودروسازان برای تعیین قیمت تمام شده خودرو است و در این زمینه نظر خواهد داد­ و قطعا کارگروه تنظیم بازار،­ افزایش معقولی را تصویب خواهد کرد.

رحمانی درباره وضعیت خودروهای پیش خرید شده افزود: بدون تردید خودروسازان موظف هستند به تعهد خود در برابر مشتریانی که خودروی خود را پیش خرید کرده‌اند و یا این که قرارداد قطعی در این زمینه دارند، پای بند باشند.

وی اضافه کرد:​­ تعیین قیمت جدید برای خودروهای مشمول قیمت گذاری در حال بررسی در کارگروه تنظیم بازار است.

به  خبرگزاری صدا و سیما رحمانی درباره اعلام برخی خودروسازان مبنی بر فروش خودروهای خود به قیمت پنج درصد زیر قیمت بازار، تصریح کرد: اینها بر اساس حدس­ و نظر شخصی است و هر آن چه که در قرارداد خودروسازان با مشتریان وجود دارد ملاک است.

رحمانی تاکید کرد:​ من به دنبال ساماندهی صنعت خودرو در بخش‌های مختلف از جمله قیمت، ساخت داخل، ارتباط با قطعه سازان و قراردادهای پیش فروش هستم ­­که باید برای خودروسازان تعهد ایجاد شود و بسته ای که در حال تدوین است به نفع مردم و خودرو سازان خواهد بود.

وی گفت: قطعا آن چه که درباره فروش خودروی خودروسازان به قیمت پنج درصد کمتر از قیمت بازار مطرح شد، تصویب نخواهد نشد. آن چه که در این زمینه مطرح شد پیشنهاد درباره خودروهایی است که مشمول قیمت گذاری نمی‌شوند.

 




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار دو برابر کارخانه

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار به دو برابر کارخانه رسیده‌است. انواع مدل‌های این خودرو با...

پست‌های مرتبط