قیمت و مشخصات بی ام و X7 اعلام شد

از دست ندهید

کامل‌ترین نسخه از شاسی بلند پرچمدار بی‌ام‌و، با قیمت ۱۲۲ هزار دلار فروخته می‌شود تا X7، یکی از بهترین و گران‌ترین شاسی‌بلندهای دنیا باشد.

بیت ران – بی‌ام‌و X7 را باید جواب دندان‌شکن باواریا به مرسدس بنز GLS دانست. قیمت مدل پایه‌ی X7 از ۷۳ هزار و ۹۰۰ دلار آغاز می‌شود. مدل پایه‌ با کد xDrive40i تولید می‌شود و اگر لیست آپشن‌های آن را افرایش دهید، به‌راحتی قیمت آن از مرز ۱۰۰ هزار دلار عبور خواهد کرد.

کسانی که خواهان پیشرانه‌ای قوی‌تر باشند، می‌توانند مدل xDrive50i را بخرند که قیمت آن ۹۲ هزار و ۶۰۰ دلار بوده و با پکیج M به ۹۶ هزار و ۱۵۰ دلار می‌رسد. برای این مدل امکان سفارش رینگ‌های اسپرت ۲۲ اینچی با تایرهای پنچر رو (ران فلت) به قیمت ۱۳۰۰ دلار نیز وجود دارد.

تغییرات این مدل فول گرچه در ظاهر بیرونی زیاد نیستند اما در داخل خودرو امکانات زیادی وجود دارد. با پرداخت ۳ هزار و ۷۰۰ دلاری می‌توانید تودوزی چرم سفید/آبی با نام Ivory دریافت کنید و با پرداخت ۱۲۰۰ دلار دیگر، روی داشبورد X7 نیز با چرم پوشیده خواهد شد. بی‌ام‌و آپشن تریم داخلی مشکی پیانو برای کنسول مرکزی، داشبورد و روی درها هم به قیمت ۱۰۸۰ دلار عرضه می‌کند.

پکیج های تجهیزاتی

ی‌ام‌و برای اینکه سلایق مختلف مشتریان را پوشش دهد، پکیج‌های تجهیزاتی مختلفی را برای X7 در نظر گرفته است. یکی از این پکیج‌ها Cold Weather نام دارد و با قیمت ۱۲۰۰ دلار به مشتریان عرضه می‌شود. پکیج Cold Weather شامل سیستم تهویه مطبوع خودکار پنج‌گانه، گرمکن صندلی‌های جلو و عقب، گرمکن زیر آرنجی برای صندلی‌های جلو و گرمکن فرمان می‌شود.

مشتریانی که قابلیت‌های اسپرتی برایشان اهمیت دارد می‌توانند به‌سراغ پکیج دیگر بی‌ام‌و که Dynamic Handling نام دارد بروند. این پکیج ۴ هزار و ۷۵۰ دلاری شامل دیفرانسیل اسپرت M Sport، سیستم چهارچرخ فرمان پذیر، سیستم پایداری الکترومکانیکی Active Comfprt Drive و ترمزهای تقویت‌شده‌ی M Sport است.

منبع: زومیت




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

سامانه فروش خودرو سود ده‌ترین بانک ایران!

سامانه فروش خودرو که با هدف حذف دلالان و شفافیت خودروهای فروخته شده تاسیس شد، به محلی برای سرمایه‌گذاری...

پست‌های مرتبط