قیمت جدید سیتروئن C3

از دست ندهید

با اینکه در ابتدا قیمت سیتروئن C3 حدود ۱۴۵ میلیون تومان درنظر گرفته شده بود قیمت جدید آن حدود ۲۲۶ میلیون تومان مشحص شد .

بیت ران – مطابق دعوتنامه‌های صادرشده  مشخص شد که این خودرو  با قیمت ۲۲۶ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان ارائه خواهد شد. البته قیمت مبنای این خودرو ۲۳۸ میلیون ۴۵۰ هزار تومان اعلام شده است که ۱۲ میلیون به مشتریان تخفیف داده می‌شود.

براساس اطلاعات دریافتی،  ارسال دعوتنامه به مشتریانی که نسبت به پیش خرید سیتروئن C3 اقدام کرده بودند، آغاز شده است و براساس اولویت تکمیل وجه، واگذاری‌ آن‌ها به مشتریان به‌زودی آغاز می‌شود. همچینین تعدادی خودرو با گرمکن صندلی ارائه شده که ۳.۵ میلیون تومان گران‌تر از مدل پایه هستند. مشتریان می‌توانند تا زمان تکمیل ظرفیت، این مدل را به دلخواه انتخاب کنند.

شرکت سایپا سیتروئن در روزهای پایانی اردیبهشت ۹۷ اقدام به پیش‌فروش حدود دو هزار سیتروئن C3 کرده بود که قرار بود تا این خودروها از شهریور ۹۷ تحویل مشتریان شود. با این وجود شرکت سیتروئن پس از تحریم آمریکا فعالیت خود را در ایران تعلیق کرد اما اعلام کرد که به سفارش هایی که در ایران دارد عمل می کند و دو هزار دستگاه پیش فروش شده را تحویل مشتریان خواهد داد .




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار دو برابر کارخانه

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار به دو برابر کارخانه رسیده‌است. انواع مدل‌های این خودرو با...

پست‌های مرتبط