افزایش تولید خودرو در آمریکا، حربه فولکس واگن در جنگ تجاری

از دست ندهید

هربرت دیاس، مدیرعامل شرکت خودروسازی فولکس واگن به تازگی از تلاش این خودروساز آلمانی برای افزایش تولید خودرو در خاک ایالات متحده آمریکا خبر داده است.

بیت ران – فولکس واگن بعنوان یکی از بزرگترین خودروسازان جهان، بیشترین سهم بازار خرید و فروش خودرو در اروپا را نیز به خود اختصاص داده است. حالا سعی دارد در جریان مخالف جنگ تجاری چین و ایالات متحده آمریکا حرکت کرده و به افزایش تولید خودرو در کارخانه‌های خود در خاک آمریکا که در شهر تنسی واقع شده است، بپردازد.

وی در سخنان خود همچنین به احتمال راه‌اندازی یک یا چند کارخانه جدید دیگر در آمریکا نیز اشاره کرده است تا این خودروساز  بزرگ آلمانی بتواند به هدف افزایش تولید محصولات خود در این کشور بپردازد و سودآوری خود را افزایش دهد.

فولکس واگن همچنین چندسالی است که به دنبال استقبال بی‌نظیر از خودروهای برقی و الکتریکی، به تولید این محصولات پاک و دوستدار محیط زیست روی آورده است تا بتواند بعد از رسوایی خودروهای دیزلی آبرو و اعتماد از دست رفته خود را باری دیگر بازیابی و احیا کند.

پس از آنکه حدود سه سال پیش به دستکاری و تقلب در نرم‌افزار مدیریت میزان آلایندگی خودروهای دیزلی تولیدی‌اش در آمریکا متهم و محکوم شد، تصمیم گرفته است که برای جلب اطمینان مردم و دولت‌ها و همچنین کمک به کاهش میزان انتشار آلایندگی به جو زمین و محیط زیست، به طراحی و تولید خودروهای برقی و الکتریکی پاک روی آورد.

خودروهای برقی فولکس واگن

بر اساس گزارش های وب سایت اتونیوز، چندی پیش بود که فولکس واگن اعلام کرد می‌خواهد دو خودروی برقی جدید مخصوص بازار ایالات متحده آمریکا را در سال آینده معرفی و عرضه کند.

حالا به نظر می‌رسد که این خودروساز عزم خود را برای افزایش تولید محصولات خود اعم از خودروهای برقی و بنزینی جزم کرده است تا به سرنوشت بسیاری از خودروسازان که تحت تاثیر جنگ تجاری چین و آمریکا قرار گرفته و متحمل ضرر و زیان های قابل توجهی شده اند، دچار نشود.

به گزارش ایسنا فولکس واگن در سال ۲۰۱۱ میلادی یک کارخانه بزرگ در شهر تنسی آمریکا به مساحت ۳.۴ میلیون فوت معکب احداث و راه‌اندازی کرد که هم اکنون میزبان ۳ هزار و ۵۰۰ کارگر بوده و وظیفه تولید حجم زیادی از تولیدات این خودروساز در آمریکا را برعهده دارد.




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

الزامات سفر نوروزی + جدول بازدید و سرویس دوره‌ای خودروهای داخلی

الزامات سفر پیش‌نیاز هر سفر ایمنی است و هر راننده باید پیش از شروع سفر آن را فراهم کند....

پست‌های مرتبط