مشخصات و قیمت تویوتا لندکروزر ۲۰۱۹

از دست ندهید

تویوتا برای سال ۲۰۱۹ لندکروزر سری ۲۰۰ را مورد بهینه سازی‌هایی قرار داده است. این شاسی‌بلند در مدل پایه، ۵۴ هزار دلار قیمت دارد.

 

بیت ران – تویوتا اعلام کرده است لندکروز سری ۲۰۰ برای سال ۲۰۱۹ تغییراتی به خود خواهد دید و در دو تیپ GXL و GX با امکانات بیشتری به بازار عرضه خواهد شد. اصلی‌ترین تغییرات این تیپ‌های جدید را باید افزایش امکانات تویوتا لندکروز دانست بطوریکه در مدل GXL شاهد اضافه شدن امکاناتی همچون سنسورهای پارک جلو و عقب، نمایشگر رنگی ۴.۲ اینچی در پشت آمپرها و غربیلک فرمان چند منظوره دانست.

مدل VX که تیپ آپشنال لندکروزر سری ۲۰۰ محسوب می‌شود امکانات بیشتری دریافت کرده است برای سال ۲۰۱۹ مدل VX از سیستم‌های ایمنی جدید همچون هشدار نقطه‌ی کور، حسگر خودروی پشت سری، دوربین ۳۶۰ درجه وآینه‌های وسط و جانبی الکتروکرومیک بهره‌مند شده است. آینه‌های الکتروکرومیک در صورتی که خودروی پشت سری به شما نور بالا دهند به طور خودکار تیره می‌شوند تا به این ترتیب چشم راننده اذیت نشود.

 

افزایش قیمت مدل جدید

قیمت‌ مدل لنکروزر نیز برای سال ۲۰۱۹ کمی افزایش پیدا کرده است به طوری که قیمت مدل‌ پایه‌ی این خودرو به ۵۴ هزار دلار برای مدل پنج سرنشین GX رسیده است. این مدل به یک پیشرانه‌ی هشت سیلندر V شکل از نوع توربو دیزل مجهز است. گرانقیمت‌ترین مدل لندکروز نیز که با نام Sahara شناخته می‌شود با قیمت ۸۴ هزار دلار به بازار عرضه خواهد شد. البته از نظر فنی این دو مدل یکی هستند و Sahara نیز به مدل توربو دیزل مجهز است.

تویوتا اعلام کرده است که فروش مدل لندکروزر افزایش پیدا کرده و در ماه سپتامبر، ۹۲۹ سفارش را برای این خودرو دریافت کرده است. به این ترتیب فروش لندکروزر در استرالیا از آغاز سال تا کنون به ۱۰ هزار و ۳۸۱ دستگاه رسیده است که البته این آمار فروش شامل لندکروزهای سری ۷۰ هم می‌شود. این آمار نشان می‌دهند که فروش لندکروزر در استرالیا ۱۰.۶ درصد افزایش یافته است و فروش سالانه‌ی آن نیز در مقایسه با سال قبل ۸.۴ درصد بیشتر شده است.

 

 

منبع: زومیت

 




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

الزامات سفر نوروزی + جدول بازدید و سرویس دوره‌ای خودروهای داخلی

الزامات سفر پیش‌نیاز هر سفر ایمنی است و هر راننده باید پیش از شروع سفر آن را فراهم کند....

پست‌های مرتبط